SmartGast
TWÓJ KOSZYK
brak produktów w koszyku
zapraszamy na zakupy..
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z PROMOCJAMI!
WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE
FACHOWE DARADZTWO
KRÓTKIE TEMINY REALIZACJI
DOSTAWA NAWET W 24H
BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ
POBRANIE , PRZELEW , PRZEDPŁATA
SERWIS I CZĘŚCI
PROJEKTY , MONTAŻ , SZKOLENIA

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Nasza firma posiada własny mobilny serwis, który realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu gastronomicznego znanych na Polskim rynku marek. Dodatkowo oferujemy usługi profesjonalnego montażu urządzeń wraz ze szkoleniem w zakresie prawidłowej obsługi. Nasz personel posiada niezbędne uprawnienia i doświadczenie, co gwarantuje szybkie i skuteczne usunięcie usterki. W przypadku pilnych zleceń zlokalizowanych w dowolnej części Polski możemy usunąc usterkę korzystając z naszego personelu lub współpracującej z nami sieci serwisowej.

Kupując towar w naszym sklepie internetowym masz pewność, że wszystkie towary są fabrycznie nowe. W zależności od rodzaju sprzętu jest on objęty 12 lub 24 miesięczną gwarancją, warunki gwarancji określa załączona do zakupionego towaru karta gwarancyjna.

Usterka sprzętu objętego gwarancją Sprzedawcy
Wszelkie usterki sprzętu, którego gwarantem jest Sprzedawca należy niezwłocznie zgłaszać w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej serwis@smartgast.pl. Zgłoszenie powinno zawierać dane nabywcy (nazwa firmy, adres, nip), numer i datę wystawionego dokumentu sprzedaży, dane sprzętu (nazwa, model, marka, numer seryjny) wraz z opisem usterki, dane osoby odpowiedzialnej za kontakt z serwisem (imię i nazwisko, numer telefonu, adres email). Szczegółowe warunki dostępne są w karcie gwarancyjne dołączonej do zakupionego sprzętu.

Usterka sprzętu objętego gwarancją producenta
W przypadku towarów objętych gwarancją producenta naprawy są realizowane zgodnie z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej, która jest dołączona do zakupionego sprzętu. Zgłoszenia usterek należy zgłaszać bezpośrednio do producenta.

Naprawy pogwarancyjne urządzeń gastronomicznych
Jeżeli są Państwo zainteresowani zleceniem naszej firmie naprawy uszkodzonego sprzętu to należy przesłać zgłoszenie w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej serwis@smartgast.pl. Zgłoszenie powinno zawierać dane do faktury (nazwa firmy, adres, nip), dane sprzętu (nazwa, model, marka, numer seryjny) wraz z opisem usterki, dane osoby odpowiedzialnej za kontakt z serwisem (imię i nazwisko, numer telefonu, adres email).

Uwaga!
W przypadku bezpodstawnego wezwania serwisu lub usterki wynikającej z winy użytkownika wszelkie koszty naprawy (usługa serwisowa + dojazd) uszkodzonego sprzetu ponosi Zlecający.