Sposoby płatności i prowizje
METODY PŁATNOŚCI DOSTĘPNE W HURTOWNI GASTRONOMICZNEJ SMARTGAST
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy różne, dogodne formy płatności. Poniżej przedstawiamy opis możliwych form płatności, zachęcamy do wyboru najbardziej odpowiedniej formy:
Przedpłata na konto
Przelew zwykły – wykonany na podstawie wygenerowanej automatycznie faktury proforma, którą otrzymasz na podany w formularzu zamówienia adres mailowy wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Pay-by-link (przelew elektroniczny, e-płatność) – wdrożone w sklepie SmartGAST rozwiązanie umożliwia obsługę szybkiego przelewu środków z obsługiwanych banków. Na liście obsługiwanych przez nasz system banków znajdują się wszystkie wiodące placówki działające na terenie Polski.
Blik – metoda umożliwiająca klientom dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji banku na telefonie. Aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być zatem klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie. Z BLIKA mogą korzystać również użytkownicy, którzy są klientem więcej niż jednego banku partnerskiego.
LeaseLink – wybierz produkty, które chcesz zamówić i wypełnij wniosek przez Internet. Leaselink to finansowanie dla firm bez konieczności wizyty w sklepie czy w firmie leasingowej. Odpowiedź banku w sprawie leasingu otrzymasz nawet w ciągu 30 minut.
Płatność przy odbiorze
Przesyłka za pobraniem – zamów towar i zapłać kurierowi kartą lub gotówką przy odbiorze.
Płatność odroczona - jednostki budżetowe
Faktura z odroczonym terminem płatności - jednostki budżetowe takie jak: żłobki, przedszkola, szkoły, szpitale, gminy itp. mogą liczyć na realizację zamówienia w oparciu o fakturę z odroczonym terminem płatności. Wszystkich, którzy spełniają powyższe kryteria i są zainteresowani tą formą płatności prosimy o umieszczenie odpowiedniej adnotacji podczas składania zamówienia lub kontakt z obsługą naszego sklepu.